Geen producten (0)

Veelgestelde vragen

 

1. Hoe kan het dat jullie zo goedkoop zijn?

Wij houden onze inkoopprijs zo laag mogelijk en kopen veel aanbiedingen en restpartijen. Hierdoor kunnen wij de prijs lekker laag houden, maar kan het assortiment veel wisselen. Voor veel producten geldt: op=op. De voorraad wordt bij elk product getoond.

 

2. Is de kwaliteit van jullie producten minder omdat jullie zo goedkoop zijn?

Nee, kwaliteit is voor ons heel belangrijk. Alle producten worden met de hand gemaakt! Alle producten die wij leveren zijn kwalitatief goede producten en veilig voor de baby.

 

3. Ik heb enige tijd geleden een leuk product op jullie website gezien, maar deze kan ik nu niet meer vinden. Kan ik deze nog bestellen?

Voor veel van onze producten geldt: op=op. Als een product niet meer op de website staat is deze dus niet meer leverbaar. U kunt wel altijd contact opnemen om de mogelijkheden te bespreken voor een vergelijkbaar product.

 

4. Op mijn bankafschrift zie ik 'Mollie' staan, klopt dit wel?

Ja, het bedrijf Mollie regelt voor ons alle betalingen.

 

5. Kan ik mijn bestelde product ook ophalen in plaats van op laten sturen met de post?

Dit is mogelijk, maar alleen op afspraak. U kunt deze optie kiezen onder ''verzendmethode'' in het winkelwagentje. Wij nemen vervolgens zo spoedig mogelijk contact met u op voor het maken van een ophaal-afspraak. U betaald dan uiteraard geen verzendkosten. 

 

6. Ik wil mijn pakket gelijk laten bezorgen op het adres van de ontvanger, is dat mogelijk?

Ja, dit is mogelijk. Vul bij ''klantgegevens'' in stap 2 van het bestelproces uw eigen adres in, en bij ''verzenden naar adres'' het adres waar uw pakket bezorgd moet worden. 

 

7. Ik wil een product in het buitenland laten bezorgen, is dit mogelijk?

Op dit moment is het alleen mogelijk om je bestelling in Nederland of Belgie te laten bezorgen. Verzending naar andere landen is helaas op dit moment nog niet mogelijk. U kunt dan het product op een Nederlands (uw eigen) adres laten bezorgen, en het pakket vervolgens zelf opsturen naar het buitenland.

 

8. Waarom worden alle producten gemaakt met luiers maat 2?

De meeste baby's passen maar kort luiers maat 1. De ouders hebben van luiers maat 1 vaak ook al genoeg op voorraad. Ook willen veel ouders de producten nog even laten staan voor de sier, en dat is mogelijk omdat de producten gemaakt worden met luiers maat 2. 

Facebook Twitter Linkedin Pinterest

Wij maken gebruik van cookies om onze website te verbeteren, om het verkeer op de website te analyseren, om de website naar behoren te laten werken en voor de koppeling met social media. Door op Ja te klikken, geef je toestemming voor het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- en cookieverklaring.